måndag 28 februari 2011

Multitasking

I dag har jag åstadkommit absolut ingenting. På förmiddagen såsade jag på jobbet och försökte fixa undan lite diverse som borde ha varit fixat redan för länge sedan. Sen satte jag ner en hel del tid på att tänka ut nånting fiffigt, men när jag tänkt klart märkte jag att det inte alls var speciellt fiffigt så nu får jag tänka om.

Sedan infann jag mig på ett hotell i centrum för att intervjua en europopgudinna. Där satt jag i en timme innan jag efter frenetiskt kringringade kom fram till att intervjun är först imorgon. Jag och gudinnans presskille hade pratat i kors.

Imorgon ska jag vara mera produktiv. Tror ni att jag klarar av att klämma in Pandora, Samantha Fox och ett muffdoktorbesök på en och samma eftermiddag? Nåh, det är i alla fall min avsikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar