onsdag 4 maj 2011

Jag får väl göra en Kaj Kunnas

Nå just så. Om det är typ en vecka på hela året då jag inte skulle få vara sjuk är det ju nästa vecka. Tre Eurvisionssändningar, tre generalrepetitioner, femtielva expertintervjuer (de tror att jag är expert, mwahaaa) och superlånga arbetsdagar.

Igår skulle jag vara jättemegahurtig och länka i 10 kilometer. Det gjorde jag också, med lite gå-pauser. Jag var pålpälsad som Sampo Lappelill och kände mig smäcker som en gravid elefanthona på barettmarch, men jag kämpade på. Och i dag har jag ont i halsen. Fy fasen också.

Lång arbetsdag i dag också, ska försöka få en intervju med Elin Ruth Sigvardsson, och så skulle jag faktiskt vilja gå på konserten också. Men känner mig så slapp just nu att jag kanske borde åka hem istället.

Äsch äsch äsch. Nästa steg brukar vara att jag tappar rösten, då det kan bli lite hest ESC-kommenterande i år. Men så brukar det gå för Kaj Kunnas också, och han är pop i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar