torsdag 26 maj 2011

Mirakelpreparatet Neulash

Jag är lite sugen på att testa Neulash, som påstås ge en ögonfransar som en kossa på bara några veckor. Kändisar som Amanda Schulman har fått megafransar tack vare preparatet.

Jag hade ju inga fransar alls ännu för några månader sedan, men nu är det pikulite action där runt ögonen. Fransarna är mycket glesa och  ljusa, men i alla fall verkar det vara lite sprutt i hårsäckarna ännu.

Neulash är svindyrt, typ 90 euro för en liten flaska som räcker i några månader. Men om det funkar så är det ju nog värt det. Pigmentering är minsann inte gratis det heller...

Men den här bilden på Neulash-webbsidan avskräker ju nog mig snarare än lockar. Hujedamig, sådana där harakrankor vill jag ju inte ha! En tredjedel av detta skulle räcka mer än väl för mig.


I dunno. Kanske det kunde vara värt ett försök? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar