tisdag 19 juli 2011

Chilling i Kina Slott

Drottningholm är najs.
 S ser lite allmänt hiphop-manlig ut på den där bilden, tycker jag.


Vi har också hunnit yra runt i Stockholm city och hänga i Humlan. Man måste ju göra på samma sätt som alla innerstadsföräldrabloggare här i stan. Jepjep.

Nu tv-kväll. Morden på Skansen och Allsång i Midsomer. A ha haa. (Det där hittade jag inte på själv, de sade det i Mix megapol imorse). Imorgon kör vi säderut, planen är att hinna se både Katthult och Bullerbyn innan vi checkar in på pensionatet i Mariannelund. Det känns tryggt att bo i Mariannelund, där finns ju en doktor i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Jag bara älskar dina fotokommentarer! Jag blir på så himla bra humör när jag läser din blogg, måste bara få säga det! =)

    SvaraRadera
  2. Roligt att få reserapport av dig här när du inte för tillfället hänger på "du-vet-var"! Selma ser otroligt cool ut. Ha det skoj!

    SvaraRadera