fredag 28 oktober 2011

Skitdag!

A.k.a vägningsdag. Bara bajs. Arg. Besviken. Kakka-poo.

5 kommentarer:

  1. Samma här, men jag har fuskat så vad kan man vänta sig. :(

    SvaraRadera
  2. Jag har inte ens fuskat utan varit superskötsam. Trodde jag skulle belönas för mitt envisa plankande och Skyr-käkande, men nä. Grr. Vad kostar fettsugning?

    SvaraRadera
  3. Du får nog din belöning nästa fredag. Då är det nog bara tjiho tjiho och halleluja! Ja, fettsugning eller några par louboutins, det är frågan.

    SvaraRadera
  4. Medan jag skakade på huvudet åt vågen jag stod på igår kom jag att tänka på dig. Att nog veet DU ju att du är fin redan som du är!? Bara som en påminnelse. ;)

    SvaraRadera
  5. Melli: Tack ska du ha! Jo jag tycler jag är ganska fin. Vågen är däremot helt imbecill, stackarn.

    Ulrika: Oh yeah! Ska bara äta lite kladdkaka först...

    SvaraRadera