söndag 30 oktober 2011

Söndagsslöheten slog till

Det är synd det, för jag borde byka, städa och motionera. Istället sitter jag här och åbäkar mig framför min egen webcam.

Besökte det legandariska barnprylsloppiset i Borgå tidigare i dag. Köpte följande:
- Travalle-vinterhalare till T
- Ylledräkt till T
- Skridskor i storlek 34 (knasigt att T har så stora fötter! Vi får börja köpa skor på damavdelningen snart)
- Vinterhalare till S
- Blommig prinsessklänning till S
- Sommarklänning till T (på växten förstås)
- Morgonrock till S
- glittriga mössor till både T och S
- Två bättre begagnade Bratz-dockor
- en påse ful av dinosaurier

Summa 40 euro. Inte så dabbigt.

1 kommentar:

  1. Jag vill också råshoppa på loppis - vad är det här för fantastiskt loppis i Borgå? Undrar Micaela

    SvaraRadera