söndag 30 oktober 2011

Törs man hoppas på ett bloggbråk?

Tjohoo! Tycker Alex Schulman har varit ganska snäll på sistone och skrivit en massa galet roliga inlägg där han främst driver med sig själv.

Men nu är han irriterad på Blondinbella. "En väldigt självbelåten liten kvinna" - kaklatch!

Ajajaj, jag gnuggar händerna och inväntar motreaktionen. Fast jag kommer inte in på Bellans blogg just nu. Är jag hemsk som tycker det är underhållande med sådant här? Det är ju trots allt fråga om riktiga människor som kanske blir ledsna på riktigt också? I dunno. Kanske jag är lika ondskefull som blir ivrig när de fajtas? Men speciellt svenska storbloggare uppfattar jag lite som sagofigurer.

Jag har både powernappat och powerwalkat i dag. Nu var det slut på powern. Tror jag ska ta ett bad.

1 kommentar:

  1. Fast Blondinbella säger ju att hon alltid brukar elakheter rinna av sig så får se om det blir något bråk.

    SvaraRadera