tisdag 4 oktober 2011

Vilken kalaspingla!

Jag visste väl att det skulle hända förr eller senare! Att jag skulle se klok ut på en mingelbild alltså. Huhhuh vilken pingla!


På Peppes Livet&Barnet-galej, förstås. Astrid fotade. Jag tror hon är ett geni. Men jag undrar lite vad Peppe gjorde för party trick då bilden togs, vi ser ju alla helt begeistrade ut.

Och när jag nu håller på att låtsas att jag är ett premiärlejon och en stilikon kan ni ju kolla in Hannas hemma hos-reportage också.

Nu ska premiärlejonet duscha. Jag har inte lyckats vädra bort kåtlukten ännu heller.

4 kommentarer:

  1. det var här jag visade brösten.

    SvaraRadera
  2. Exakt. Det är därför jag blundar och surar.
    h. moralens väktare

    SvaraRadera
  3. Ja jag har sett bilder på ert slott via en kompis på Fb också tidigare. Helt underbart! :)
    Ja och snygg är du ju också. Usch. Nu dök ett litet avismoln upp ovanför huvudet. Måste nog ta och leta mig till sängen i vår lilla lya.

    SvaraRadera
  4. Herreje vilket maffigt hus ni har byggt!
    Missförstå mig inte, jag skulle gärna byta (100 kvadrat i Pargas? Ja?), men jag skulle ändå inte vilja vara den som ska rouda runt på dammsugaren en gång i veckan...

    SvaraRadera