måndag 6 februari 2012

Thorstens hand och Penttis blick

Finland och Sverige har varsigt gubbslem att debattera för tillfället. I Sverige var det ruskiga Thorsten Flinck som lade handen på Gina Dirawis rumpett i direktsändning i Melodifestivalen i lördags. Det var onödigt och lite äckligt (visste inte om jag skulle ha mera obehag för hans gula tänder eller bara fossingar) men jag tror också det var ett mycket misslyckat infall av en person som inte alls befann sig i sin egen comfort zone. Tycker inte Thorsten för all framtid behöver stämplas som snuskgubbe enbart på basis av detta, han verkade obekväm och förvirrad både före och efter incidenten.

Men jag bara älskar klippet där Arajärvi tittar ner i urringningen på Prinsessan Mary! Och ännu mera när hon vänder sig om och han försöker se så oskyldig ut! Priceless!


Och Mary som inser att "Jävlar, jag visste det! Jag borde ha tagit klänningen med mindre dekolletage! Nu sitter jag här och är praktiskt taget nakupelle, gaaah!" Tror de flesta damer upplevt den känslan nån gång, när man går ut anser man sig vara elegant, men mitt i allt känner man sig bara exponerad.

Klandrar inte Pentti, om jag satt bredvid den undersköna Mary skulle jag antagligen också glo. Kanske inte enbart på hennes brystparti, men säkert på det också.

2 kommentarer:

  1. :D Asg * Varför visas inte det i Hauskat Kotivideot ??

    SvaraRadera
  2. Det där är faktiskt fantastiskt det där klippet.

    SvaraRadera