torsdag 10 april 2014

Min vecka i podcasts

Lite storhetsvansinne ska man ha! Läser att Linns och Peppes podcasts (som alltså är två separata, fast en gemensam skulle vara kul att höra) har flera tusen lyssnare! Min och Pölls har umm... inte fullt så många. Men så har vi också varit väldigt blyga och knappt vågat tala om att vår podcast existerar, och då kanske man inte kan förvänta sig en klickstorm över en natt. Sånt händer bara Smoukahontas.

Men i alla fall, vår podcast existerar och florerar, 13 avsnitt har vi gjort hittills och på fredag kommer nästa. De finns på Arenan och Itunes, och vi blir så lyckliga att vi grinar en smula varje gång vi får en ny prenumerant.

Jag är ju en rutinmänniska och så här ser min vecka som podcastlyssnare ut:

Måndag - Spanarna eller Värvet
Tisdag - Livhjulet, Snakk eller Vad Peppe har lärt sig.
Onsdag - Adam & company
Torsdag - Filip och Fredrik
Fredag - poddstravaganza! Brukar först bli Fredagspodden på gymet.
Lördag - Alex & Sigge medan jag städar. Isabel och Rebecca om hjärnan behöver nånting lättsmält.
Söndag - gärna någon mastig dokumentär så jag får känna mig intelligent. Medierna i P1 när arbetsveckan börjar krypa sig på.

Sen fyller jag på med Loppipodden och Hemma hos Birro när det kniper. Försöker ibland lyssna på This American life men märker att jag lite zonar ut när man måste koncentrera sig på engelskan.

Vad gjorde man hela dagarna innan podcastarna kom???

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera