onsdag 2 juli 2014

Beskåda mitt mirakel

Detta är min alldeles egna Pashley Poppy! Visst är hon underbar? Jag överväger att ha henne med mig i sängen  i natt. J får ta soffan och sen kan det göras en 4D-dokumentär om oss!
Har inte haft en cykel på över 10 år, och som den envist kollektivåkande Esbokvinna jag är tyckte jag det var dags att unna mig ett par fabulösa wheels.

Dagen var lyckad också i övrigt. Vi träffade en riktig gammal get. 
Det var på Glims. Gratis inträde på onsdagar, visade det sig! S ville som vanligt följa museikartan minutiöst. Vi andra lufsade snällt efter.
Resten av eftermiddagen sorterade vi legobitar. Märkligt meditativ syssla.

Nu panikbakar jag frukostbröd. Proklamerade präktigt tidigare i veckan att vi inte ska köpa bröd nu när jag är ledig, jag ska minsann baka själv. Det var bara det att jag glömde bort att jag är så pass duktig och så stängde matbutiken.

Nåh. Duktig mitt i natten är också duktig.

Det lät lite småfräckt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar