torsdag 14 april 2016

That's a first

Det här är en spännande vår! Jag har varit med om en hel rad grejer för första gången. Här ett urval.

Jag har:

- uttalat mig klokt i norsk press 

- fått bidrag av Kulturfonden

- fått en snuskigt sms av en tv-tittare som ville ha reda på min BH-storlek (hoppas han hade tänkt köpa några till mig, har lite skral ekonomi just nu. Förutom fondbidraget då, men det var tänkt till andra roligheter)

- citerats av SVT!

- druckit rödbetssprit.

Spännade, som sagt var! Vi får väl se om det fortsätter i samma stil. Jag känner mig både ivrig och neurotisk.

På lördag kan snsukhummern och alla andra se mig och mina boobs på tv igen. Jag är nog någorlunda påklädd, dessvärre. I tredubbla lager spanx, bland annat. YLE Fem kl 21. De Eurovisa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar